Testin mukaan minun pitäisi asua Hawajilla, minulla on hopeinen aura, olen introvertti, USA:n presidenteistä olisin George Washington, olen sielultani valas, voimaeläimeni on susi, lemmikiksi minulle sopii kissa, ammatiltani minun pitäisi olla terapeutti... Toinen toistaan pätevämpiä testejä, joiden avulla opin tuntemaan itseäni paremmin.

En minä tiedä, miksi noita testejä edes teen. Samantekeviähän ne ovat, eivätkä enää riittävän monen testin jälkeen edes kovin viihdyttäviä.

Kai sitten kuitenkin jollain tasolla toivon löytäväni jonkun suuren oivalluksen itsestäni, mikä mullistaa ja muuttaa kaiken. "Olenkin tämmöinen", ja sitten ymmärrän mitä minun pitää elämälläni tehdä. Etsin tarkoitusta elämälleni.

Ei sellaista oivallusta ole olemassakaan. Elämän tarkoitus ei ole mikään. Elämässä on hyvä tulla toimeen ihmisten kanssa ja jos keksii itselleen jotain tekemistä niin sekin on ihan hyvä.