Kansalaisopiston kynät kulkemaan -kirjoittajapiirin ensimmäinen kotitehtävä: Mieti mahdollisimman mahdoton aihe ja yllättävä näkökulma. Tässä minun tuotokseni


Pimeässä taskussasi, tunnen katkeruudesta kylmän kätesi puristuvan ympärilleni. Tunnen vihan hyytävän energian virtaavan lävitseni. Välähdys, ja olen vasten valkoista kaulaa. Iho antaa helposti periksi. Tunnen punaisen lämpimän ympärilläni.

Sujahdan takaisin pimeään taskuun.

Minä olen vihan väline. Sinä tunnet vihan voiman, se tekee sinut suureksi, vahvaksi. 

Sinun vihasi on minun voimani, sinun katkeruutesi ruokkii minua. Minä kasvan sinua suuremmaksi, sinua voimakkaammaksi. Sinusta tulee minun välineeni. Sinun vihastasi tulee minun vihaani ja vihalla minä sinua hallitsen.

Katkeruudestasi minä veistän sinulle kylmän ja raskaan kuoren. Et sinä tunne enää lämpöä, et näe kauneutta, et kuule lohdutusta. Kuin peto minä hyökkään niiden kimppuun jotka pyrkivät lähellesi.

Sinä olet minun. Sinulla on vain minut, pimeässä taskussasi. Sinun oman vihasi voimalla, minä tuhoan sinut.